Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC:

wenn ihr nicht werdet wie die kinder....... If you cannot become like children... 31 Jul 2011 10:04 #4759

• Sybille
  • Sybille's Avatar Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
:) If you cannot become like children, you will not attain the Kingdom of Heaven.

I put everything from what I've learned and know and come before God with empty hands. I'm here now Heavenly Father, I pray for a miracle. I ask for your guidance and I ask for your love by your Holy Spirit so that the income gap between me and my fellow man replenishes, I do not know how to do that, but I'm willing to learn it from you and add me to the power of the Holy Spirit. Thank you! :)

:) wenn ihr nicht werdet wie die kinder,so könnt ihr das himmelreich nicht erlangen.
ich lege alles ab was ich bisher weiss und gelernt habe.und komm mit leeren händen vor gott.hier bin ich nun himmlischer vater,ich bitte um ein wunder,ich bitte um unterweisung und ich bitte um dein liebe durch deinen hl.geist damit sich die kluft zwischen mir und meinen mitmenschen füllt,ich weiss nicht wie man das macht,aber ich bin bereit es von dir zu erfahren und stell mich unter die kraft des hl.geistes. danke! :)

Please Log in to join the conversation.

• Page:
  • 1